viranonikki

Alla inlägg under oktober 2009

Ja!

Av Viran och Nikki - 30 oktober 2009 10:25

ska fara och rida med elvira på allan med hängbrallan Skrattande

har varit hos en kompis och vi gjorde inte så mycket vi bara satt vid datorn och såg på tv

och vi var med hennes fyra hundar.

en av hundarna är jätte fin.

fast det är bara små hundar.

och snart börjar skolan igenSkrikandes


ska kanske vara med elvira idagGlad

ska fara till bubben snartSkrattande


MVH/N

Av Viran och Nikki - 30 oktober 2009 10:19

Ja jag har hittat en annan än en arab!Hon är en jätte fin och ni kan få läsa om henne här kommer länken till henne:

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=291752&inriktning=11&typ=


Och här kommer en bild på henne:

     

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 30 oktober 2009 08:49

nu har jag hittat en ny häst jag vill ha.

det är ett sto och den är född 05     det stog att den var mycket riden

det låter ju helt perfekt Gladfast det sämsta var att den var dräktig Oskyldig


  


det här är hästen 


visst är hon söt???? Kyss


MVH/N

Av Viran och Nikki - 29 oktober 2009 19:51


Den video är från i sommras när Yassy var här!!

Av Viran och Nikki - 29 oktober 2009 07:10

Ja igår hade jag det jätte kul när jag och faster mia red ut!!Skrattande Allan och sonny kaplöpteDet var jätte roligt!!!

Och idag ska jag fara och klippa mitt hår!Oskyldig

MVH/E

Av Viran och Nikki - 25 oktober 2009 21:01

 araber är så söta tycker jag  här kommer det några bilder på araber


  


söt


  



  


  


som sagt jag tycker araber är den bästa rasen


MVH/N

Av Viran och Nikki - 25 oktober 2009 16:15

idag har jag ridit allan han va snäll.

När jag ser dom andra rida så blir jag avundsjuk för jag vill också ha en hästGlad

igår var jag i bjurholm. de va kul för vi dansade och sjöng för 160 personer.

det var jätte snälla dansare från oslo där

jag och mina vänner va där till kl 00.30   

imorgon är det skolaSkrikandes 

men på onsdag får vi ju lovSkrattande 


MVH/N

Av Viran och Nikki - 24 oktober 2009 09:04

 ikväll ska jag sjunga i bjurholm på en show sonm issabell harOskyldig

det är dansare från oslo som är där

igår sköte jag om allan för elvira va borta

och han sköte sig bra

igår va det ett stort tjafs mellan mina vänner och några killar som kallar sig RBE

jag är så glad att det har börjat snöa bara det fortsätter att snöa

MVH/N

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards