viranonikki

Alla inlägg under februari 2010

Av Viran och Nikki - 26 februari 2010 21:37

Nu har jag och Vickan kommit hem till henne igen efter att ha varit på DISCO!  

 

Vi skrek JÄTTE mycket  

Vickan hoppade typ HELA tiden!haha det var roligt

I början hade vi jätttttte tråkigt men se så började killarna från min klass och sen började ALLA och dansa och då blev vi alla typ tokiga!!!

 

 

Imorron så ska jag,Vickan och Lelliz till Umeå och se på bio!

Vi ska se the valentines day!

 

Här kommer trailern:

Byebye nu ska vi sova!

MVH/ en tjej som har ont i sina fötter //E

Av Viran och Nikki - 25 februari 2010 20:37

jag har fått hoppa med birger!!!!!

Det var kul men i slutet blev han trött och började vägra.

Det är ju bara jag som vågar hoppa elvira törs inte.

fast idag hade hon hindret så lågt att birger inte änns hoppade han bara sprang över.

Idag hade jag min säkerhets väst man vet ju aldrig vad som kan hända den var jätte styv för jag har aldrig använt den förut.

Snart är det äntligen helg har längtat efter de.

Nästa vecka får vi sport lov längtar tills nästa fredag!!!

Jag var inte så duktig på historia provet jag fick 44 av 80 rätt men jag fick ju mer än hälften.

en video jag och elvira gjorde igår

MVH/ N

Av Viran och Nikki - 23 februari 2010 18:24

Jag har hittat en video som är JÄTTE hemsk!

 

här kommer den:

Jag tycker den är JÄTTE HEMSK!

MVH/E

Av Viran och Nikki - 21 februari 2010 21:21

Elvira och jag har gjort en video från i sommras.

Vi hade det så kul då.

Här kommer videon


MVH/N

Av Viran och Nikki - 21 februari 2010 15:21

idag har jag varit och ridit med elvira.

Det är så jäkla kallt ute jag fryser snart i hjäl.

I fredags i skolan så bröt vi arm.

Jag mötte en kille jag förlorade fast jag höll på att vinna jag får nog lyfta sadeln mer.

I går var jag bara hemma och slöade.

Jag har hittat en rolig video fast ändå hemsk jag skulle inte vilja vara med om det själv


MVH/N

Av Viran och Nikki - 20 februari 2010 07:09

Ja nu sticker vi till Solberg   

Ja här ska det åkas!!

 

Igår hade vi syslöjd och då när jag kom in med V så kollade (killen jag är kär i) på mig igen typ!

Jag gjorde ett halsband (det blev faktis ganska fint)och efter det började jag sticka!det är roligt,

jag hade matte igår också (lite roligt)

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 18 februari 2010 16:39

  Idag var skolan GANSKA rolig....

Vi hade idrott idag och då var det en kille (som jag är kär i) som GLODE på mig!

Jag kollade bort så han inte skulle se att jag rodnade och sen gick min kompis och jag ba:

-Vänta på mig, jag sprang efter henne och så sen på gymmpan hade vi "konjakt"(man ska ta dom skom kommer in på sidan vi var på men om dom hinner ta en kon så får man inte ta det) så kollade han på mig IGEN!

Trodde jag skulle DÖ!!

  

Jag chattar med mina bästisar nu och jag har nyss sakt det till dom och dom ba

-åå vad gulligt!!  

 

Jag älskar mina bästa vänner L och V  

Dom är bara UNDERBARAST!!! Love you  

 

Här kommer en låt till dom:


 


MVH/E

kul

Av Viran och Nikki - 17 februari 2010 21:36

Det var roligt på ridningen idag.

Vi hade sits övningar.

Vi hade två hästar det var  två på varje häst en longerade och en satt på sen bytte vi.  En häst red vi barbacka på och en med sadel.

Det var kul.

Vi galopperade och travade och gjorde olika övningar.

På grappe satt jag bak och fram i sadeln och låg och lutade huvudet på hans rumpa.  vi gjorde jorden runt det var hemskt för sadeln var glidig. vi red grappe och Madonna.

det finns fina fiskar där i ett akvarium dom är jätte fina.

Imorgon har jag prov i historia jag kommer inte klara det men ändå.

Matten kommer jag att klara tror jag.

 

  

Grappe

 

 

 

Madonna

 

 

 

och gulliga rasmus han är så söt han är en blandning mellan shetlandsponny och fallabella han är som en hund man har lust att lyfta upp han.   han är såå söt  fast han bits ibland

 

MVH/N     

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards