viranonikki

Alla inlägg under januari 2011

Av Viran och Nikki - 29 januari 2011 10:19

Jag har hittat ett par skor som jag måste ha jag är helt kär i dom.

Dom kostar typ 500 i usa och 1000kr i sverige.

 

ska snart fara till sajkil.

skriver sen

/ Nikki 

Av Viran och Nikki - 29 januari 2011 00:14

Ja, Den som gnäller på att det är för varmt i kommer få en smäll !! ;O


Det är ju kalt :( Jag saknar sommar nu. Jag vill ha sol och bad... haha

nämen jag saknar det. Den varma sköna solen mot sitt andsikte och så.

Rida ut när solen är uppe på himlen. Och till och med när det regnar. Det är roligt då. Även att det är roligt att rida i snön så vill jag ha sommar, NU!

Men först får sportlovet komma :D Länktar tills borga!!


Jaja. Nu ska jag kolla runt ;D



MVH/Viran

Av Viran och Nikki - 26 januari 2011 22:26

red ronja idag hon va snäll.

fast jag hatar dressyr det är så jobbigt.

att hästen ska gå med huvudet fint och vara böjd i varje hörn,m.m hur orkar man?

det är typ bara hoppning som är kul för där händer det iallafall nåt.

har engelska prov på fredag och jag har inte tränat nåt.

är arg för en sak. det är inte kul att det sprids rykten om jag och nåra fler och vi har inte gjort ett skit.

  

älskar

 

Av Viran och Nikki - 23 januari 2011 00:42

idag va det så fint väder ute.

va och red sajkil och magoo.

sajkil värmde jag upp på en liten sväng på golfbanan sen hoppade jag.

han va duktig hoppade typ 80 90 nåt.

idag va han så kräsen så han åt inte upp mineralerna men då hämtade jag mer av det andra foder och blandade.

sen red jag magoo de va kul.

han är typ en dressyr häst.

ÄLSKAR hans galopp.

magoo är så fin och duktig.

de va ett tag sen jag red en sån stor häst.

fast han är väll bara mellan 155 och 160 troja.

testade anden i glaset med min kompis idag och det funkade så jävla läskigt.

 

    

så himla söt!!!

 

      

fina magoo

 

  

ÄLSKAR DEJ SAJKIL<3

 

Mvh/nikki

 

 

Av Viran och Nikki - 20 januari 2011 16:24

ja.

Nu har det hänt. Chico är till salu.

Vi får väll bara vänta och se vad som händer och försöka vara så mycket jag bara kan med lilla bäbis.



http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=437030


Han.

Älskar dig Chico.


MVH/Viran.

Av Viran och Nikki - 12 januari 2011 22:38

Ska sova nu hoppas att jag aldrig mer kommer vakna.

Livet är sämst orkar fan inte mer.

 

kommer typ somna 1 eller nåt är inte trött

 

n

Av Viran och Nikki - 12 januari 2011 22:20

asså varför ska allt skit hända mej?

båda att allan dog och grappe ska fara imorgon och nån har frågat chans på en kille och skrivit att det är från mej men det är inte de blir så förbannad på de.

Jag blir så less.

va hos sajkil idag och red och packade hö.

Jag hoppade de va de ända bra med idag.

hoppade typ 85 eller nåt med han idag ville inte hoppa nåt högre idag för det är halkit och då kan han ramla.

har fått reda på att jag ska ha prov den 28 jan och 4 och 8 februari ååå orkar inte prov.

 

Lite bilder från idag.

  

sajkil ger grappe en adjö puss.  ALLTID FINASTE

 

  

sajkils snygga pannband.

 

  

Älskar dej.   Tur att jag har dej älskling.<3

 

mvh/niikki

 

 

Av Viran och Nikki - 12 januari 2011 17:10

Livet suger, och så är det bara. Livet vill bara såra mig!


//Viran

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards