viranonikki

Alla inlägg under januari 2010

Av Viran och Nikki - 30 januari 2010 11:55

jag gör inte så mycket jag bara slappar och tar det lungt.

har hittat fler rosa saker jag vill ha.

Om jag hade en häst så skulle den få rosa saker.

  


MVH/N  

Av Viran och Nikki - 30 januari 2010 00:57

skolan är väll lika tråkig som vanligt.

idag satt vi 8 st pers på ett bord i korridoren trodde det skulle braka fast det höll

hoppas det går bra för Elvira på clinicen.

jag har inte så mycket att skriva om.

har hittat jätte fina saker om jag hade en häst så skulle jag ha köpt det här och andra rosa saker. Rosa är så snyggt tycker jag

MVH/N  

Av Viran och Nikki - 28 januari 2010 10:23

Tja idag har jag media det är roligt!!

Jag sitter i datasalen!

Brevid lella  hon har ÄNTLIGEN kommit tillbacka!!  

Det är snart lunch men kommer inte ihåg vad det heter   men gott är det!!

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 24 januari 2010 21:54

jag vaknade ganska sent sen så åkte jag det långa skidspåret det var roligt fast jobbigt  

sen åkte jag och elvira skidor ner till stallet det var kul

fast jag hade en påse med ridskorna och den påsen var jobbig att åka med fast nästa gång så ta jag nog en ryggsäck.

har hittat en häst jag vill ha på foder fast jag kommer aldrig få det för mamma fast jag får väll alltid drömma 

det är ingen arab men den är fin ändå

Imorgon är det skola  

MVH/N

Av Viran och Nikki - 23 januari 2010 15:54

är så tröt nu har vart och åkt skidor  ska jobba så jag är bra till borga!  

Efter maten ska jag fara till Birger och rida 

Nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten är så hungrig  

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 23 januari 2010 09:10

  Aaa birger är helt underbara att stanna han stannar typ på en gång han gör då inte som allan,när allan skulle stanna på for han ner i trav och sen skrit och sen stannar han men Biranger stannar han

Jag unrar hur det är med Allan nu???    För dom har inte sakt något till oss  

Det är kalt ute idag

Och snart ska jag på CLINIC!!

Sitter här och har ganska ont i halsen och snuvig (kanske håller på att bli sjuk eller vad tror ni??)

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 22 januari 2010 17:26

  det var roligt i skolan idag  fast en lärare förstörde allt det roliga

först så var det några killar som hade rugby det var roligt att se på dom hoppade på varann och dom ramlade.

då kom läraren och sa det där är farligt så får ni inte göra då vart alla förbannade.

då åkte vi skrana ner för snöhögen några stog dår nere med skranor och då åkte dom andra från snöhögen på dom.

det var kul fast det var kallt   och blött.

och då kom läraren och sa ni får inte göra så ni kan göra illa er och nu har hon typ gått till rektorn och sagt de och fråga om man får de vet inte om det kommer hända nåt sen hoppas inte de.

en video jag har gjort från i sommar

OBS!!!!  Musiken är konstig de backar tillbaka och sånt men allt annat är bra  det kan vara lite skakigt på videorna fast det är ju elvira som filmar de


MVH/N

Av Viran och Nikki - 22 januari 2010 16:44

Här kommer några låtar av Lady Gagas nya album men det är "the Chipmunk Version":

Monster


So Happy I Could Die


MVH/E

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards