viranonikki

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Asså, Jag säger bara. Den som gnäller på att det är för varmt i sommar så en smäll!

Av Viran och Nikki - 29 januari 2011 00:14

Ja, Den som gnäller på att det är för varmt i kommer få en smäll !! ;O


Det är ju kalt :( Jag saknar sommar nu. Jag vill ha sol och bad... haha

nämen jag saknar det. Den varma sköna solen mot sitt andsikte och så.

Rida ut när solen är uppe på himlen. Och till och med när det regnar. Det är roligt då. Även att det är roligt att rida i snön så vill jag ha sommar, NU!

Men först får sportlovet komma :D Länktar tills borga!!


Jaja. Nu ska jag kolla runt ;D



MVH/Viran

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viran och Nikki - 4 augusti 2011 23:50

Sitter just nu och ser på Nikita.. Visste inte att det gick på tvn?! Vart AS glad!!! :D Ska börja se på det igen^^ Har sett alla avsnitt så jag vet vad som ska hända! xD Allvarligt.. Saknar mina små kompisar på skolan.. :( Har inte sett d...

Av Viran och Nikki - 2 juli 2011 15:12

Älskar låten! :)         MVH//VIRAN

Av Viran och Nikki - 2 juli 2011 15:06

Ja, Det är det. Men aja..   IMORGON FAR VI TILL TIMRÅ!!! :D Det ska bli sjukt skööönt!Få träffa kusinerna igen! :D Hihi.   Idag har jag inte gjort så mycket, Har spelat lite sims med Linn och sovit lite, Har sjukt tråkigt just nu och vi...

Av Viran och Nikki - 30 juni 2011 00:00


      ...Even if the sky is falling dawn..     Jag saknar dig älskligen min..   // Viran ...

Av Viran och Nikki - 29 juni 2011 23:56

Asså, Shiit.. Vad länge sen jag och nikki bloggade... Omg. Ska prata med henne om att vi måste börja skriva mer. Asså, GUD! Aja.   Idag var det sjukt varmt ute! SKÖNT! Allvarligt, Det finns typ inget att göra när det är såhär varmt ute. ...

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards