viranonikki

Alla inlägg under april 2010

Av Viran och Nikki - 19 april 2010 06:41

  Ja idag måste man till skolan också  Gud vad jobbigt vill inte till skolan.Vet inte vad vi ska göra idag på skolan det ända jag vet vi ska gör är att jag har HK!

 

I lördags for jag,faster Mia,Anneli,mamma och Rebecka ner till Encöping.Det var ass jobbigt!Men det var roligt  Det var jätte roligt att träffa Chico.Han var ass snäll.Jag blev lite yr när jag skulle longera honom  Sen när jag red han tyckte jag att det gick bra!Men det är ju jag.Dom hade en bit att gå från gårde till där jag skulle rida.Men det gjorde inget jag följdet bara med dom och kollade Chico så han inte gick på mig och att han gick en bit bakom mig.Sen när var klar med att gick vi tillbacka och sen sa vi hej då till dom.Vi for och köpte en ny tröja till mig för jag var så blöt på ryggen vi köpte tröjan på maxi.Sen for vi och åt på MAX.Dete var gott att äta något  

 

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 10 april 2010 15:46

Hej jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge  

 

Idag har jag varit och gått till lillänget och sen åt vi våfflor och nu spelar jag  

Såg nyss Ponnyakuten.Det ÄGER!ÄLSKAR det!

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 3 april 2010 21:54

nu ska jag skriva lite.har nyss kommit tillbacka från mormor.vi åt middag hos henne.det var roligt för att jag och Samel gick ut och först hoppade vi över en vattenpöl mennn det blev tråkigt så vi gick raka vägen i DJUPSNÖN!det var ass roligt  har lite tråkigt.sitter och hör på musik.en bra låt den heter:Jajamän med rolandz!!!!!!!ÄLSKAR den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!s
om sakt jag har tråkigt   nä nu ska jag säga det vi har gjort idag:

Man börjar dagen med att sova till 10.00 och sen så ringer man pappa som hade ringt något med 08.00

sen äter man en maka och sen spelar man lite tv-spel och sen klär man sig och följer med ut och grillar(det var riktigt roligt)

Sen kommer man hem och klär sig i nya kläder snygga kläder och sen far man till mormor och äter middag.sen sätter man sig vid dator när man kommer hem och sen så skriver man det här mm....

nu ska jag sluta skriva så...


MVH/E

Av Viran och Nikki - 1 april 2010 17:14

igår hann jag inte skriva nåt.

igår så for jag till en kompis då tolkade vi bakom en lite barn skoter den var jätte gullig för den var så lite det var en 5 åring som körde den han va jätte duktig på att köra.

sen så fick jag rida sajkil.

Vi hoppade det gick bra sajkil har ju så mycket spring i benen så jag fick vara nogran.

han var jätte snabb att vända efter hindret jag kom i galopp och han svängde direkt.

Men nästa gång kommer jag säkert inte att få han  

lite bilder jag tog

      

   

 

idag ska jag till fjällen

 

MVH/N        

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards