viranonikki

Alla inlägg under juni 2010

Av Viran och Nikki - 30 juni 2010 14:32

idag som elvira har sagt så va bremsen och myggorna irreterande.

stackars chico många myggor och bremsar va på han.

snart ska jag och elvira cykla och sova i en stuga det ska bli nice.

jag har packat vad jag ska ha med mig.

Jag och elvira ska göra en rolig sak ikväll det kanske kommer en bild på bloggen.

jag har hittat gamla bilder från 2007 när jag red i vännäs och jag hade min häst jag red mest izzabella hon är jätte stor och jag va jätte liten

haha jag va så ful på bilden jag tittar lite konstigt

 

 

     

 

titta så liten jag ser ut och hon stor det ser roligt ut

 

Mvh/nikki

Av Viran och Nikki - 30 juni 2010 12:53

Jag ska DÖDA myggona och bromsen! Jag får damp på DOM!  Idag när jag och Nicole var ute och red så kom vi på: -ja vi kan ju rida ut!

Så vi red ut i terängen! Vi han bara en bit in i skogen så var vi angripna av MYGGOR OCH BROMS! HATAR DOM! Dom kom och bet mig på benen och surade runt mitt huvud! Jag trodde att jag skulle ta och få ett UTBROTT! Jag fick göra som jag gjorde i fredags när vi var och åt hos faster mia, Jag fick springa när jag inte red! Sååå nu har jag fler mygg bet på benen -.-' Och jag som tänkte imorse "idag ska jag ha kortbyxor". ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag HATAR myggor och bromsar! Jaja nu ska jag sluta med det där.....

Idag ska jag och Nicole Cykla till en stuga och då ska vi sova där ikväll! Det ska bli Jätte roligt   Så nyss har hon varit här och vi har valt nå filmer vi ska se ikväll. Och då när vi letade så hittade jag en skiva där det stod: Sommaren 2007. Så jag blev nyfiken och sprang till datorn och kollade var der var... och då var det bilder på när vi var i stockholm!  COOLT tycker jag, för det var det året som jag fick allan också    Och då hittade jag någora roliga bilder:


   När jag och Rebecka åker slänggungan(Jag ser lite rädd ut eller... Arg..?)   Ja vad ska man säga? Jag passar som spöke  

Ööööö? Jag ser lite knäpp ut... Jag undrar om det går bra för mig...?


Haha jaaa det var några roliga bilder:) Den roligaste var på då jag var spöket, faster mia var skelletet, Rebecka var häxan och Felix var liemannen:)


Ja det var allt för mig idag<3


Det här är mina nya favo-låtar:



Shakira - Waka Waka (This Time for Africa)



Lady Gaga - Alejandro

 

 

Katy Perry - California Gurls


MVH/Viran

Av Viran och Nikki - 29 juni 2010 22:41

idag har jag varit på fotbollsträning i bjurholm.

jag har inte varit på fotbollsträning på länge.

det va väll kul men jobbigt men jag sköt iallafall ett mål på matchen.

på måndag far jag till Östersund på storsjöcupen.

Det ska bli kul vi skulle möta två norska lag dom bruka va hårda jag minns förra gången vi mötte ett norskt lag asså dom va jätte hårda men det va kul för jag är också hård jag bara ÄLSKA att putta om kull folk.

Det va typ 2 discon det är de som kommer bli roligast typ.

På fredag ska kanske jag och elvira till umeå och shoppa och se eclipse.

jag måste köpa nya kläder som jag ska ha på discot.

 

me in sundsvall på Mcdonaldscup

 

Mvh/nikki  

Av Viran och Nikki - 29 juni 2010 12:46

Ja nu är jag hos vickan. Vi har varit och cyklat idag<3 Det var JÄTTE roligt! Igår var Jag och Vickan på Lellas film-kväll. Det var riligt, Men jag gjorde illa mig på mina hand:( Men men.... Nu ska jag och vickan gå ut och sola lite till<3 Har solbränt mig på Nacken! Det gör JÄTTE ONT!



MVH/Viran

Av Viran och Nikki - 24 juni 2010 15:14

idag har jag varit och ridit med elvira det gjorde jag igår också det va kul.

Både idag och igår har jag och elvira cyklat upp till slottertjärn och badat.

Det va ganska kallt i vattnet men sen blev det skönt.

Vi hade en som vi kallade idioten det va en brems som va efter oss.

jag är instängd på alla sidor nästan har kor på tre sidor och sen bortanför ko hagen står det två jätte stora hästar.

snart är det midsommar jag ska upp till fjällen det ska bli sådär roligt.

den 7 juli ska min grupp på ridskolan ha hoppuppvisning undra hur det går.

ska typ också va med på hopptävling den 29 augusti.

jag har också hjälp elvira med att stapla ved jag gör det för att jag har fått ridit med elvira ganska mkt.

MVH/Nikki

Av Viran och Nikki - 22 juni 2010 20:07

Äntligen så har det varit en solig dag.

jag har inte gjort så mkt

bara varit med elvira och red chico.

jag tävlar om ett schabrak det var visst ett bra märke jag vet inte varför jag tävlar om ett om jag inte har en häst men det kan vara bra att ha tills sen.

Imorgon ska jag vara med elvira typ

Elvira och jag vill se eclipse typ nästa vecka men vi får se

MVH/nikki

Av Viran och Nikki - 20 juni 2010 19:31

Jag har inte gjort så mkt.

Igår paddlade jag kanot det va läskigt men kul.

Kanoten va rosa det va jätte bra att den va de.

jag bad en kompis att ta en bild på yassy för hon skulle hyra en annan häst i nordmaling.

jag fick en bild 

Asså hon är sååå söt.

Men på bilden ser hon liten ut.

men jag vet ju att hon är 139,6 cm så 

 

Mvh/nikki    

Av Viran och Nikki - 18 juni 2010 17:16

Jag blir less på allt regn!!!!

Hoppas det slutar snart

jag har ridit chico idag det va kul men då började det regna och då blev det mindre kul men det va bara en liten stund.

Jag vill gärna sköta om han mer om elvira är borta för idag gick det riktig bra tycker jag.

En ko är helt underbar  när jag ställde mig vid stängslet kom hon springade imot mig.

Det är bara hon som är så snäll.

Nu är jag kompis med kossorna ibörjan fick man knappt röra dom men nu får man de.

Innan sommaren är slut så är dom väll jätte snälla och tama.

 

MVH/Nikki

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards