viranonikki

Alla inlägg under december 2009

Av Viran och Nikki - 31 december 2009 15:58

GOTT NYTT ÅR!!!

 

Ja gott nytt år!!!!  

här kommer en video som jag har slängt ihop idag,den handlar om allt jag har gjort 2009!!!!!  

 

här kommer videon:

MVH/E

Av Viran och Nikki - 30 december 2009 16:00

idag red jag och elvira först på bannan och sen red vi terängen.  

Det gick bra.

Det var kallt idag med  

allans sadel glider fram när man börjar trava och galoppera jag har spänt fast sadeln i schbraket vet inte vad jag gör för fel.

Jag vill ha en lagom stor häst för mig allan är jag ju ganska stor för.

Jag ska fråga mamma om jag får ha en häst på foder.

ikväll ska jag och elvira öppna två balar i hagen.

MVH/N

Av Viran och Nikki - 29 december 2009 20:50

en video på allan och birger som vi har gjort idag.

mvh nicole och elvira

Av Viran och Nikki - 29 december 2009 17:26

idag var det roligt att rida.

Vi red först på bannan och sen red vi terängen det gick jätte bra!

fast det va kallt  

Jag tänker tillbaka på isommar det var den roligaste sommaren i mitt liv.

yasmine  va så snäll.

När vi lastade henne i Nordmaling så tänkte jag hur ska de här gå??

Hon hade lite problem att bli lastad.  

Hon gnäggade och stegrade i transporten.

Men sen gick det bra.

jag ramlade aldrig av på henne.

Jag ska hyra hon till sommaren igen kanske fast då vill jag ha hon i 6 veckor.

Hon är en Arab/welsh och är 139,6 cm hög  jag glömmer aldrig de.

en video på underbara yassy


MVH/N

Av Viran och Nikki - 29 december 2009 09:52

Ja nu har jag gjort om på mitt liv som Elvira

kolla den vet ja:http://viran.bloggagratis.se/

den blev snygg tycker jag

igår var jag i Ö-vik det var roligt !!!

Det var jag faster Mia och Rebecka!!

jag köpten en tunika som var knal ROSA!!(JÄTTTTTTTEEEEE SNYGGGG!!!!)

och jag köpten en tröja som det stod:

"MAKE A CHANGE SAVE THE EARTH"

oxå jääääätttteeeee snyggggg!!

sen ett par strumpbyxor!!

och en snygg maskara.

och sen gick vi och fickade på:caffé HU!!

det var jätte gott där!!

 

KRAMIZZZ:E!!

Av Viran och Nikki - 28 december 2009 23:53

Fick en sovmorgon idag  ÄNTLIGEN!!

red ikvälls och det gick väll sådär.

jag har problem att ta rätt galopp i vänster varv.

Jag måste väll träna......

Jag har sagt länge att jag vill rida barbacka men jag har alltid glömt bort de.

Birger sköter väll sig helt okej.

 Men igår vart elvira arg på han när han klev på hennes fot. 

Dom håller på att bråka eller leka i hagen det låter och ser roligt ut.

Elvira och jag spelade in lite men det gick inge bra när vi skulle göra en video på datorn felet var nog att vi hade spelat in det via mobil och vi är ju inte proffs på datorer.

undrar när elvira ska bjuda på tårta


      allan ser så rolig ut    han är så söt

   och fina och galna Birger


MVH/N

Av Viran och Nikki - 26 december 2009 16:54

Idag har jag varit och ridigt Birger,han var snäll!!  

Först red vi på bannan en stund sen så red vi ut i treängen(stavinig)

på sista strekan så galopperade faster Mia och Sonny bakom mig och Nicole och Allan galopperade faramför mig! Då tänkte jag:

"nu tar jag chansen och galopperar,vem bryr sig om jag ramlar av!"

då fatade jag galoppen med Birger och jag ramlade inte AV!!!  

 

här kommer några bilder på mig och Birger och Nicole och Allan och jag och Bruno och Rebecka och Birger:

 

Jag och Bruno och Rebecka och Birger  

Jag och Nicole och Allan och Birger

 

Jag och Nicole och Allan och Birger 

  

Jag och Birger

 

 

Kramizz:E

Av Viran och Nikki - 24 december 2009 17:47

började dagen med att rida.

har fått många julklappar fast jag har många kvar.

jag har fått en bärbar dator och en skyddsväst som jag ska ha när jag hoppar och till andra saker tex när man ska rida en galen häst tex birger.

jag har fått många andra saker oxå har typ mer än hälften kvar så.

imorgon ska jag väll fara till allan.

GOD JUL!!!!!!!!!!!!

MVH/N

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards