viranonikki

Alla inlägg under mars 2010

Av Viran och Nikki - 29 mars 2010 17:10

på konserten ska jag spela  romeo och julia vet inte vad låten heter

jag ska också spela till några som ska sjunga

det är den här låten

http://www.youtube.com/watch?v=G1m0d-iFepI

 

det gick inte att få videon hit för det stog Inbäddning inaktiverad på begäran   jag fattar inte vad som menas

 

Nu har jag börjat spela en låt som heter river flows in you

den är svår fast den ska jag inte spela på konserten i vår

Mvh/N

,..

Av Viran och Nikki - 29 mars 2010 16:16

idag va skolan tråkig som vanligt.

Jag har inte varit med elvira på hela helgen för hon har varit med kompisar hela helgen.

Jag undrar vars yassys martingal är eller vad det nu heter.

Jag använde den inte alls för att jag visste inte hur den skulle sitta.

Elvira vet säkert vart den är.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

 

MVH/N

Av Viran och Nikki - 25 mars 2010 21:11

Idag har vi varit i Agnäsbacken! och då åkte jag med Vickan  

Det var roligt,vi åkte typ långalätta 4gånger och typ familjebacken 54gånger!det var JÄTTE roligt.sen tror jag kan känna när jag ska mötta en i klassen!För att när jag och vickan hade vart och köpt en dricka och när vi hade drukit klart så tänkte jag:

"nu kommer jag säkert se han i lifftkön" och gissa vem jag såg där jo han!och sen så efter 11.00 for jag och Vickan och fickade våran mat och då när vi var klar jag ba:

-nu kommer vi säkert mötta honom när vi går mot backen! Och då tog vi på oss och börjadde köra mot backen och Vickan ba:

-Viran ser du vilka som kommer där!hon sa det med retlig röst och jag kolade fram och då såg jag han och några kompis!sen behövde Vickan gå på toa och då tänkte jag:

"nu kommer vi säker mötta dom" och jag ba:

-okej,jag log och vi åkte racka vägen ner och då när vi åkte jag ba:

-men inte nu igen!!

då mötte vi dom!

men jaja jag orkar inte skriva om det nu mera

 

här kommer en bld på mig när jag var liten och jag åkte slalom(jag hittade dom nyssXD):

  

Jag

  


MVH/E

Av Viran och Nikki - 24 mars 2010 21:50

först så skulle jag ha nettan, en fjording men då bytte jag med en kompis och då fick jag nixon , en b ponny och sen bytte jag igen och då fick jag SAJKIL!!!!!!

han är jätte svår riden det var svårt att rida han.

Det gick nästan inte att skritta med han. han skulle trava och sånt.

vi hade bommar.

helt plötsligt kunde han börja hoppa eller han galopperade typ på samma ställe han bara hoppade upp.

när vi travade över bommarna stod vi i 3 punkt sitts eller va de nu va.

när man for över bommarna ökade han.

När man red i hörnen så skulle han gena när man försökte började han stuttsa upp.

men sen fick jag hjälp och då gick det bättre.

Då skulle jag dra i inner tygel.

men jag ÄLSKAR sajkil ändå.

Jag har lust att rida han på en stor bana och bara galoppera han trött.

För han är pigg jämt

Fast han blev svettig

Nästa gång har vi hoppning. JIPPI

Hoppning är faktist det roligaste

hoppas jag får en bra häst.

jag som skulle fota hästarna men då glömde jag kameran i min skol jacka.

 

s

SAJKIL

 

MVH/N  

Av Viran och Nikki - 24 mars 2010 21:32

Ja idag efter skolan så for jag till Vickan  

Och då sjöng vi några låta det var roligt vi sjöng:

Paparazzi typ 15gånger(hihi)

Just dance

Hallelujah

telephone

 

Nu sitter jag och hör på EN JÄTTE BRA LÅT!!!!!!

här kommer den:

Imorron ska vi till Agnäs och åka slalom!Jag ska åka med Vickan  

Jaja nu orkar jag inte skriva mer

såååå MVH/E

Av Viran och Nikki - 23 mars 2010 14:43

 

a idag var det ROLIGT på skolan!Det var för att efter vi hade idrott och jag och Vickan hade duschat klart så gick vi ut och då var killarnas dörr öppen och då sa jag:

-Killar gillar ni att ha dörren öppen??

-ja vaddå då?sa killarna

-vi kanske kommer in nån gång,sa Vickan

-Jo säkert,sa killarna

då gick vi ut och då stod Fia och då sa vi vad som vi hade gjort och då jag ba:

-JA kom Vickan vi går in!!

så vi gick in och då frågade jag:

-Killarrrr kan jag få komma in?

-Okej,sa dom och då ställde sig en bra kompis till mig där vid dörren och jag ba:

-Okej,så jag gick in mot dom och då kom han och putade ut min

sen på rasten så stod jag mot en vägg och då kom han och Linus ut och jag ba :

-Vickan HJÄLP mig!

och hon hjälpte mig men dom kom för bi och då tryckte dom mig mot väggen och Linus ba:

-Jag håller i henne!

och då PETADE min bra vän på mig!

Så nu är jag rädd för honom.HAHA när såklart jag inte är HAHA

 

MVH/E

Av Viran och Nikki - 20 mars 2010 17:35

Ja snart ska jag på fest, det ska bli roligt  länktar   har inte gjort så mycket idag, har bara haft tråkigt  hörde lite på musik,såg lite på tv,spelade dator  och sen så hjälpte jag mormor med vofflorna och då när jag stod och vispade jag smeten så stod jag och kollade mot tv rummet och då så såg jag LENA komma gånde och jag ba:-Men Lena är du här!  

 

MMVH/E

Av Viran och Nikki - 20 mars 2010 08:23

Äntligen är det helg!

Den ända roliga dagen var fredag!

Går fick jag rida SONNY! det var JÄTTE roligt  

Igår såg jag på MTV och då spelade dom upp Lady gaga och Black Eyes Peas,Lady gaga var BÄST!!!  Hin hade jätte snygga kläder.Jag har fått en ny favoritlåt av Lady gaga ock det heter:Telephone,Den ÄGER!

 

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards