viranonikki

Alla inlägg under november 2009

Av Viran och Nikki - 30 november 2009 20:26

nu har det äntligen börjat snöa  

jag var och red på bannan med elvira det gick väll bra.

på torsdag ska jag spela på konserten i bjurholm  

nu har jag och elvira det fint i stallet.

jag ska försöka övertala mamma och pappa om att jag ska få en häst.

jag hittade en bild till på hon.

  

hon är så söt

kramizzar Nicole   

Av Viran och Nikki - 29 november 2009 21:06

 JA SNART ÄR DET JUL!!!!!!!!!jag och Nicole var och red idag

Jag och Nicole var och hämtade en gran Nicole fick typ bara huga

men vi är ändå vänner

och imoron får jag se den jag älskar

Jag kommer att skriva min önske lista här så ni vet

imoron åker linn hem oxå

 

Love:Elvira

Av Viran och Nikki - 29 november 2009 20:35

idag har jag och elvira ridit

sen skulle vi leta en gran som vi skulle ha i stallet.

vi hittade en ganska fin gran och det var jag som fick hugga granen.

det var jobbigt

nu är det fint i stallet

nu ska vi bara hitta lite äpplen och morötter som vi kan pynta med.

vi ska kanske också ta ner en jul slinga som vi kan ha i stallet.

Nu har jag hittat en häst som jag vill ha fast den finns i Danmark

jag har bara en bild på hon. det fanns många på sidan fast man fick inte kopiera nåt  så jag blev lite arg för de. jag som hade tänkt göra en video fast nu går det inte.

Bilden på hon

   


och en länk till fler bilder  http://www.raunsoe-midtgaardarabians.dk/2052/heste/fakira/hest_e.htm

Kramizzar Nicole


Av Viran och Nikki - 28 november 2009 14:05

   idag har vi äntligen  kunnat rida på banan

allan var jätte sur idag fast det är nog för han har fått villat så länge

allan var en riktig djävul

elvira sa att jag skulle sms bommba hon.

hon fick typ 153 st

elvira och jag gjorde en låt idag 

den handlar om allan och andra hästar vi kanske lägger ut den på bloggen sen.

bilden på hästen jag ville ha på fodervärde lägger jag ut ikväll eller imorgon.

   kramizzar Nicole

Av Viran och Nikki - 28 november 2009 08:46

SORG!!!!Nu är han i himmlen men jag saknar dig jätte mycket Jumjum!!!Igår när jag och Nicole var i stallet och sköte om Bubben så skulle Jag och Nicole hämta spån till Bubben då skulle jag kolla till Jumjum och när Nicole gick ditt sa hon till mig:

-Elvira jag tror att Jumjum är död!!

-VA!!sa Jag och kollade in och sen såg jag Jumjum ligga död på marken och jag sa:

-Nicole kan du känna om han är död?

-okej,sa Nicole

hon gick och tog på han och sa:

-han är död

Jag och Nicole grät och grät och sen ringde jag pappa och han kom och hämntade Jumjums döda kropp

Jag saknar honom jätte mycket!!!

och på torsdag ska jag spela konsär

MVH/E

Av Viran och Nikki - 26 november 2009 20:30

idag cyklade jag ner på bränna för att  släppa in allan.

det var jätte mörkt ute och jag är rädd för mörker.

snart är det jul . mamma håller på att ta fram jul sakerna jag blir så glad.

JAG ÄLSKAR JULEN 

imorgon det fredag  

har hittat en häst som jag vill ha på foder

lägger ut en bild sen på hon

MVH/N


Av Viran och Nikki - 26 november 2009 20:27

 Idag har jag varit och tagit gris sprutan och det hjorde INTE ont !!!!!!

Alla säger att man få så jävla ont i armen man det har INTE jag!!! 

Nikki har idag varit och tagit om Bubben igen tack Nikki 

MVH/E

Ps.jag vill va en vampyr

Av Viran och Nikki - 25 november 2009 17:26

på morgonen började jag med comvat kan inte stava det ordet

det är typ som luft boxning  man skulle slå och sparka i luften.

sen hade jag nån tråkig pratning om tobak , alkohol , narkotika.

sen hade vi lunch efter lunchen så skulle vi dansa bugg  det var ganska kul fast vi dansade också med 7anObestämd 

men vi hade en jätte duktig lärare som tävlar i de.

sist så dansade vi salsa och Marengo det var ganska kul. vi hade den snällaste läraren på skolan.

nu ska jag snart fara och rida Glad

imorgon är det torsdag och det är en tråkig dag.

på fredag kanske jag ska fara på festSkrattande


MVH/N

Presentation


Dena blogg handlar om oss två som har den, Vi har båda ett stort intresse till hästar, Så det kommer nog mest skrivas om det. Vi båda rider.
viran är intresserad av western och nikki hoppning.
Hoppas ni kommer läsa den.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards